niedziela, 3 listopada 2013

17 Crimes

Chcąc urozmaicić bloga, tak jak obiecałam, pojawiać się będą różne różności, wliczając w to stylizacje (zarówno codzienne, jak i te bardziej "wyjściowe"). A co tam, inspirujmy się wszyscy. Może nie będą szczególnie odkrywcze - obiecać mogę tylko tyle, że będzie to moje widzenie gotyku. Będę się starać nie zanudzać i pokazać siebie.

Korzystając z w miarę ciepłych dni, postanowiłam uwiecznić zestaw codzienny, który ostatnio najbardziej mi odpowiada.


Podstawę zestawu stanowi koszula Punk Rave (niedługo ją zrecenzuję). Mam słabość do eleganckich bluzek i cierpię na ich stanowczy niedosyt. Ten model odkupiłam od Szczurci (KLIK) i jestem z niego bardzo zadowolona.


Jak widać, wyskakuje ze mnie uśpiona elegancja - po latach chodzenia w spodniach, przeskakuję na spódniczki i rajstopy, w których się zakochałam. 


O dziwo, można mnie spotkać w obcasach - ta para to model Lasockiego.

Mała torebka to z kolei już wysłużona część zestawu, ale dalej spisuje się świetnie i pomimo niewielkich gabarytów, jest nieprawdopodobnie pakowna :)


Jeśli chodzi o dodatki - w tej stylizacji całkowicie z nich zrezygnowałam. Uważam, że koszula sama w sobie jest wystarczająco elegancka jak na zestaw codzienny. Dodatkowo wykorzystałam moje ulubione pasiaste rajstopy (niestety nie mam do nich szczęścia - to już 3 para). Tę konkretną zakupiłam w H&M - nie polecam.



  Może kiedyś wpadnie w moje ręce jakiś ładny pierścionek i go tutaj wpasuję. Na razie jednak, z racji mojego biżuteryjnego deficytu, zostawiam to na później :)

Jeśli chodzi o zmianę koloru włosów, jest to rezultat chodzącej za mną potrzeby zmiany oraz tak przeogromnej chęci sprawdzenia tego koloru :D Ale wrócę do czerwieni niedługo. 

Podsumowując:

Koszula: Punk Rave
Spódniczka: Second Hand
Rajstopy: H&M
buty: Lasocki
torebka: pojęcia zielonego nie mam :)

W razie jakichkolwiek pytań lub opinii, zachęcam do zostawiania komentarzy pod postem lub kontaktowania się mailowo (adres w dziale "Kontakt")


:)

10 komentarzy:

  1. Świetne! Prosimy o więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym nie wpadła na to, że można tę koszulę użyć do tak casualowego, ale klimatycznego i niezwykle eleganckiego zestawu. Jestem pod wrażeniem, mam nadzieję, że będzie Ci jak najlepiej służyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko ją dostałam to już wiedziałam jak ją wykorzystam :3 służy na razie świetnie i jest nam razem świetnie :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Ta koszula do niczego lepiej by się nie nadała, jak właśnie do takiego casualu. Bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw przyczepię się do torebki, a mianowicie do tego, że w tym zestawie lepiej prezentowałaby się noszona na ramieniu, nie zaś na skos, to mnie trochę razi. Bluzka jest bardzo ładna, rajstopy leżą dobrze, buty i spódnica są w porządku. Podsumowując wyglądasz na piątkę, do szóstki zabrakło inaczej założonej torebki. Poza tym wydajesz się być bardzo zgrabna, przyjemnie pozujesz i masz ładną twarz, czarne włosy Ci pasują, ale czerwone bardziej by Cię wyróżniały.
    Zamieszczaj więcej, przyjemnie jest patrzeć na osoby klimatycznie ubrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebkę zwykle skracam paskiem i noszę w ręcę, bo sama nie lubię tak "na skos", ale dziękuję za radę :) Dziękuję też za miłe słowa, bedzie wiecej :3

      Usuń
  5. Czarne włosy bardzo ci pasują , a koszula jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń