czwartek, 22 sierpnia 2013

Koszula PUNK RAVE Y-248 - Recenzja


Dzień dobry!
Po sukience od Hell Bunny przyszedł czas na kolejną recenzję. 
Tym razem będzie to moja pierwsza koszula od Punk Rave, oznaczona symbolem Y-248.
Mam ją już jakiś czas, więc mogę się o niej w miarę obiektywnie wypowiedzieć. 


Koszulę zakupiłam na Restyle.pl.
Jest wykonana w 97% z bawełny i w 3% ze spandexu. Została zrobiona bardzo porządnie. Po kilku miesiącach użytkowania nie widać żadnych śladów. Nic się nie pruje, koszula także nie wyblakła po praniu.

Koszule od Punk Rave mają to do siebie, że są dość wąskie w biuście, przez co czasem może powstać mała przerwa między guzikami, widoczna z boku. Da się jednak tego uniknąć, troszkę ją wygładzając :)



Koszula pasuje zarówno do stylu gothic, jak i gothic lolita.
Ma ciekawy krój. Można ją dodatkowo dopasować do siebie poprzez wiązanie z tyłu. 




Koszula posiada dopinane na guziczki rękawy, co sprawia, że producent daje nam alternatywę na chłodniejsze dni. Według mnie jest to jednak najsłabszy punkt produktu - rękawy nie są wystarczająco przylegające do rąk, co sprawia, że u mnie nie znalazły zastosowania ani razu. Dla mnie nie wyglądają poważnie i elegancko. No ale może po prostu nie dopasowałam do nich żadnej stylizacji :)

Na poniższych zdjęciach są "w stanie spoczynku", więc nie rzuca się to aż tak w oczy, jednak w rzeczywistości ich układanie się przeszkadza.




Mocną stroną tego modelu są bardzo ciekawe detale i wykończenie.
Koszula posiada ozdobny kołnierz z gipiury z motywem pięciolinii. W ten sam sposób został zaakcentowany dół oraz rękawy (na nich z kolei występują także kokardki oraz guziczki).




Podsumowując:
Jestem z niej bardzo zadowolona. Jest piękna, ale też solidnie wykonana.

Firma: Punk Rave
Gdzie kupiona: Restyle.pl
Rozmiar: M
Ocena: 4/5
(powodem niewykorzystane rękawy)
Czy kupiłabym ponownie? TAK.


---

Dziękuję bardzo wszystkim, którzy czytają te moje wypociny i jakkolwiek ukazują aprobatę mojej pracy i tego projektu. Fajnie widzieć rosnącą statystykę, gdyż tak naprawdę powróciłam dopiero niedawno i cały blog jest stosunkowo młody. Już niedługo pojawi się nowy szablon i będzie jeszcze więcej na temat mody gotyckiej. Pozdrawiam serdecznie :)


6 komentarzy:

  1. kiedyś zastanawiałam się nad kupnem tej koszuli, bo naprawdę jest ładna, jednak w końcu zdecydowałam się na inną, a teraz ponownie rozważam zakup tej
    mam jeszcze pytanie, czy do koszuli dołączona jest biała broszka, widoczna na tym zdjęciu: http://www.restyle.pl/data/gfx/pictures/large/8/8/388_5.jpg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się zastanawialam, ale teraz nie żałuje :) tak, była dołączona, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kurcze, czaję się na tę koszulę od dłuższego czasu i jakoś nie mogę się zdecydować czy kupić czy nie. Teraz przynajmniej mogłam się jej dobrze przyjrzeć i przyznaję, że jest naprawdę śliczna. Dzięki za recenzję, na pewno pomoże mi podjąć decyzję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że w nowych dostawach broszka nie jest już dołączana :<. Można wiedzieć jak dawno ją kupiłaś?
    Podczas czytania opinii o tej koszuli słyszałam, końcówki krótkich rękawków są bardzo wąskie i nieprzyjemne. To prawda?
    Dzięki za recenzję :>!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam jak ją miałam kupować, jednak dołączyli :D (kupowałam przed świętami Bożego Narodzenia).
      Ja nie odczułam, by krotkie rękawki były w jakikolwiek sposób nieprzyjemne - użytkuję koszulę tylko w wersji właśnie z krótkimi rękawkami i jest wygodna (a ręce mam normalne) :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :>.

      Usuń