środa, 1 stycznia 2014

Her secrets have the secrets.

Dzień dooooobry w nowym roku! :)
Nie wiem jak Wy, ale ja wchodzę w rok pełen niezłych planów, postanowień i pomysłów. W rok niełatwy, pełen pracy i mam nadzieję, licznych współ-prac ;) Blog jest jednym z projektów, którym chcę poświęcić uwagę w 2014 i mam nadzieję, że zaowocuje to zwiększoną częstotliwością publikowanych postów.

Dzięki wysokiej temperaturze i promieniom grudniowego słońca (jakoś irracjonalnie to brzmi), udało mi się zrobić zdjęcia ostatniej stylizacji. Oparta jest ona na spódnicy z Papercats (Roses) - to od niej rozpoczęłam kompletowanie zestawu. 


Ta stylizacja jest jak dla mnie prosta i bardzo klasyczna, ale jako iż nie próbowałam się jeszcze w takim wydaniu,jest to dla mnie nowość. Zwykle wybierałam krótsze spódniczki, bo taka długość bardziej mi odpowiadała. Dopiero teraz zaczynam się przekonywać do spódnic midi - ta jest pierwsza, pod którą mogłabym wsadzić halkę i wykorzystać w gothic lolicie. Pewnie kiedyś tak zrobię :3


Spódnica w tej stylizacji wykorzystana jest bez halki - "podciągnęłam" ją wyżej, by uzyskać interesujący mnie efekt. Normalnie sięga do kolana. Dokupiłam do niej bluzkę Gypsy, jednak nie komponowała się wystarczająco dobrze - postanowiłam nałożyć więc matowy underbust z PC (niedługo go dokładniej opiszę).


Sztywne zdjęcia są nudne...



Torebka wykorzystana w tym zestawie to opisywane przeze mnie ostatnio skrzypce: (KLIK)
Jeśli chodzi o biżuterię, staram się wykorzystać to, co już posiadam. 
Tutaj są to zwykłe czarne koraliki, bransoletka do kompletu oraz druga bransoletka - z czarnym "okiem".



Podsumowując, stylizacja ta jest z jednej strony dla mnie nowością, a z drugiej nie odbiega od tego, w czym zwykle się pokazuję. Jest klasyczna, a przez to sprawdzi się w wielu sytuacjach. Pokazuje też kierunek, w którym chciałabym podążać. Efekty na pewno będę udostępniać na blogu :)


Bluzka: Papercats
Spódniczka: Papercats
Gorset: Papercats (mat XXS)
Torebka: AmoTorby
Buty: Lasocki


8 komentarzy:

  1. Brakuje mi pierścionków! :) [A napisała to osoba, która posiada ich jedynie dwa. :P]
    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aż jeden i to w dodatku nie w klimacie :D dziekuje, a pierścionki obiecuje w tym roku nadrobić i wykorzystywać! :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie super, czekam na więcej stylizacji :) + do twarzy ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) bedą sie pojawiać na pewno :)

      Usuń
  3. Jak zawsze super wyszłaś :) Czekam na dalsze posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Bransoletka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń