niedziela, 8 grudnia 2013

Torebka skrzypce - recenzja

Już jakiś czas szukałam torebki, która nie będzie tak pojemna jak ta, którą noszę do szkoły:  
Miała być jednak na tyle pojemna, by zmieścić średniej wielkości książkę oraz podstawowe potrzebne rzeczy (portfel, telefon). Zależało mi również na tym, by podchodziła pod styl gothic lolita. Padło na sławny już model "Skrzypce" firmy Amo.


Torebka wykonana jest w całości ze skóry ekologicznej. Jest bardzo sztywna, co posiada swoje plusy i minusy. Bez problemu zachowuje kształt i pionową pozycję, jednak możemy zapomnieć o tym, że zyskamy trochę więcej miejsca, upychając i wyginając materiał w różny sposób - jest to po prostu niemożliwe.


Jak na razie torebka sprawuje się bez zarzutów - nie tylko wygląda solidnie, lecz jest również porządnie wykonana. Stanowczy plus za stosunek ceny do jakości. Jak dotąd nie powstały żadne obtarcia, torebka też w żaden sposób nie zniekształciła się. Dalej wygląda jak w dniu, w którym do mnie dotarła.


Torebka oprócz uchwytów posiada również dopinany pasek, dzięki czemu możemy nosić ją z powodzeniem na ramieniu. Zapinana jest na zamek. Z tyłu znajduje się dodatkowa kieszonka.


Zbliżenie na przód, obrazujące jakość wykonania:


Jeśli chodzi o środek torebki to, tak jak mówiłam, jej pojemność jest ściśle określona przez sztywny materiał. Torebka posiada dodatkowo w środku kieszonkę na zamek oraz kieszonkę na telefon (według mnie bardzo przydatną, gdyż ciągłe szukanie i wyciąganie małych przedmiotów jest uciążliwe).



Podsumowując, z zakupu jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o porównanie z innymi torebkami w klimacie, cena tej jest niska. Na uwagę zasługuje bardzo dobre wykonanie i wygoda noszenia - możemy korzystać z uchwytów lub dopinanego paska.


Firma: Amo
Wymiary: wysokość bez uchwytów: 30 cm
 szerokość: 30 cm
grubość: 7 cm
Gdzie kupione: amo-torby.pl
Ocena: 5/5

A już niedługo pojawi się nowa stylizacja, zdjęcia z przecudownego miejsca, odkrytego w tym roku podczas przejażdżki z Faustem oraz kolejne recenzje (również rzeczy, które zamówiłam sobie w związku z Mikołajkami :) 
Zapraszam, bo pojawiać będzie się coraz więcej!

2 komentarze:

  1. Mam zaszczyt nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award jako dowód uznania za "dobrze wykonaną robotę" :) Jeśli miałabyś ochotę się w to pobawić wyjaśniam na czym to polega:

    Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.

    1. Co sądzisz o blogu, od którego otrzymałaś nominację?
    2. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do ...
    3. Nie znoszę kiedy ludzie...
    4. Pozytywną energię czerpię z...
    5. Mój ulubiony film to...
    6. Moja ulubiona książka to...
    7. Swoją radością dzielę się...
    8. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
    9. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym...
    10. Moja ulubiona postać historyczna to...
    11. Gdybym mogła wybrać dowolny zawód byłabym...

    Można odpowiedzieć na przykład na moim blogu jeśli nie chcesz robić o tym posta na swoim :)
    http://koseatra.blogspot.com/2013/12/odpowiadam-na-wasze-pytania-liebster.html
    Powodzenia i miłej zabawy! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda trochę późno się za to zabrałam, ale odpowiedziałam <3

      Usuń