wtorek, 8 stycznia 2013

Koronkowa bluzka od Restyle - niby recenzja

Dobry wieczór. 
Dzisiaj będzie niby-recenzja. 

Koronkowa bluzka od Restyle z dekoltem w kształcie serca :LINK: służy mi już jakiś czas, więc najwyższa pora chociaż po krótce się o niej wypowiedzieć. Jako iż produkty Restyle (ich wlasnego wyrobu) zawsze budzą pewne kontrowersje, postaram się napisać jak najbardziej rzetelnie. Co prawda, zwrócę uwagę oczywiście na wady, bo to jaka jest wizualnie każdy widzi :)

Zdjęć będzie mało. Bluzka się nie chciała ułozyć, no ale o tym później.
Może na początek, by wiedzieć z czym mamy do czynienia, zdjęcie ogólne, na mnie.


Bluzka prezentuje się moim zdaniem bardzo w porządku, nie odbiega wyglądem od zdjęć sklepowych (a to bardzo częsta dolegliwość w dzisiejszych czasach). Chociaż... na ich zdjęciach wydaje się dłuższa. Mam 168 cm i musze się ciągle poprawać, bo jest trochę za krótka i na dodatek się podwija. Sprawdziłam w tabeli, rozmiar by tu nic nie zmienił, bo długość w obydwu jest taka sama :) Wzięłam S (na codzień noszę S/M) i mimo tego, że w gruncie rzeczy jest odpowiednia, nie czuję się w niej do końca komfortowo...
Jest po prostu krzywo zszyta. Szwy na rękawach idą nierówno, dekolt też jakby przekrzywiony... Chociaż nie jest to widoczne, kiedy mam ją na sobie, odbija się to dość mocno na swobodzie noszenia, więc radzę brać ten większy rozmiar :) No i uniemożliwiło mi to wykonanie zdjęć całości bluzki jako produktu, nie na mnie, bo po prostu nie chciała się ułożyć. Sposób wykonania też pozostawia wiele do życzenia... mimo prania ręcznego materiał się mechaci. Siateczka u góry - jest delikatna, pod pachą pojawila się dziurka od noszenia - ale wytrzymała z kolei bliższy kontakt z kamykami nad rzeką. 


Siateczka i koronkowe wykończenia (rękawki i kołnierzyk) sprawiają, że bluzka jest niecodzienna. Wizualnie nadrabia za wszystkie swoje wady. Niestety jakość jest kompletnie nieadekwatna do ceny. Za 69 zł + koszty przesyłki powinnam otrzymać towar, który zadowoli mnie w 100% i będzie przede wszystkim poprawny jakościowo. Tutaj jednak tego nie doświadczamy. No ale czego można się spodziewać, jeśli pierwsze co widzimy na metce to... made in China ;) 

Podsumowując: Bluzka, która kompletnie mnie urzekła i urzeka za każdym razem, kiedy mam ją na sobie. Jest absolutnie fantastyczna wizualnie, jednak jej wykonanie dość kiepskie. 
Ocena: 3/5
Czy kupiłabym ją ponownie? TAK.


A na koniec pochwalę się kalendarzem:
i kopertą obok. ale cicho.


+pozdrawiam serdecznie Natalię i Asię.



3 komentarze:

  1. Wygląda pięknie, ale za taką jakość więcej jak 30zł bym nie zapłaciła :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety spodobała mi się tak bardzo, że byłam w stanie zapłacić tyle :< I żałuję, że slaba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest też ją mam, ale niestety przy szyi strasznie małe wycięcie, bardzo ciężko się zakłada.

    OdpowiedzUsuń