czwartek, 24 stycznia 2013

Spooky Fashion Meeting (19.01) + kamea Skeleton Lady od Restyle


19.01, znowu w katowickiej Fanaberii,
miał miejsce drugi meeting forum Spooky Fashion, w którym miałam przyjemność wziąć udział. Tym razem było nas 6:
Hethell, SnowBlack, BlackFairy, Saturnine, Meeana i Ananke(ja)
Wszystkie dziewczyny okazały się przemiłe, spotkanie jak najbardziej zaliczam do udanych i mam nadzieję na szybką powtórkę :) A wszystkich zainteresowanych zapraszam na forum, może kiedyś spotkamy się na jakimś meecie :)

od lewej: BlackFairy, Saturnine, Meeana

Saturnine

BlackFairy

SnowBlack


Przy okazji podzielę się małą opinią na temat kolejnego produktu Restyle:
Kamea Skeleton Lady


Pomimo wielu negatywnych opinii, kupiłam i... jestem z niej bardzo zadowolona. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Jest wykonana z dużą dokładnością, wszelkie szczegóły są doskonale widoczne. Jest lekka. I nie, nie wypadła z ramki po pierwszym uderzeniu o podłogę... ale po trzecim to już co innego :D Oczywiście jak to u Restyle bywa, wygląd nie idzie w parze z jakością. Przez ten okres użytkowania kamei, środek wypadł z ramki, miałam też problemy z zapięciem przy łańcuszku... Co prawda i z jednym i z drugim można sobie szybko poradzić, no ale nie po to kupuję biżuterię, żeby zaraz ją kleić. Jednak... w tym wypadku wygląd rekompensuje wszystko. 

Ocena: 4/5
Czy kupiłabym ponownie? TAK

***


1 komentarz: